Obsługa informatyczna firm

Czym jest obsługa informatyczna dla firm?

Najprościej rzecz ujmując, firmy zamiast zatrudnić swojego informatyka na etat, zatrudniają firmę informatyczną do wszystkich zadań informatycznych potrzebnych w firmie. Jednocześnie obsługa informatyczna to coś o wiele więcej.

Do najważniejszych cech należy zaliczyć dużo szerszy zakres działań oraz ogromną odpowiedzialność za powierzone systemy i dane.

Obsługa informatyczna zawsze jest zawierana poprzez umowę.

wsparcie_it
IT-support

Jakie usługi są świadczone w ramach obsługi informatycznej?

    • Helpdesk – wsparcie zdalne, telefoniczne i on-site
    • Administracja sieci i serwerów
    • Monitoring serwerów 24/7 (RMM)
    • Konfiguracja i modernizacja sieci LAN/WAN/WiFi
    • Cyberbezpieczeństwo – bezpieczeństwo danych, sieci i serwerów, szkolenia pracowników
    • Obsługa oprogramowania Windows, Office, Google Workspace, SQL
    • Bieżąca opieka nad komputerami PC, laptopami, drukarkami i akcesoriami 
    • Doradztwo w zakresie rozwoju systemów informatycznych
    • Dostawa i konfiguracja sprzętu informatycznego
    • Koordynacja działań z firmami zewnętrznymi w zakresie IT, centrali alarmowej, monitoringu i ERP
    • Ciągły rozwój i planowanie rozwoju systemów firmowych

To tylko niektóre z ważniejszych usług jakie są świadczone w ramach umowy obsługi informatycznej.
Zakreś zadań jest elastyczny dlatego każda firma może indywidualnie dopasować zakres usług do własnych potrzeb.

Dlaczego wybrać umowę obsługi informatycznej?

Umowa obsługi informatycznej niesie ze sobą bardzo dużo korzyści, a najważniejsze z nich to:

    • Zmniejszenie kosztów usług informatycznych – płatność tylko za faktycznie przepracowane godziny

    • Zespół specjalistów, zamiast jednego informatyka
    • Wiedza i doświadczenia specjalistów – praktykowane codzień w wielu firmach
    • Gwarantowany czas reakcji(SLA) – max. 48h od zgłoszenia, w przypadku awarii natychmiast!
    • Możliwość wsparcia 24/7 – 365 dni – brak urlopów i L4
    • Brak potrzeby tworzenia działu IT (biuro, narzędzia, licencje itp.)
    • Prowadzenie dokumentacji technicznej i bazy haseł w standardzie

    • Monitorowanie systemów 24/7

Jakie korzyści daje umowa?

    • Niższe ceny za godzinę niż poza umową
    • Wykrywanie awarii i problemów sprzętowych 24/7 – zysk wartości licencji: od 16,99 zł
    • Gwarantowane wsparcie po godzinach pracy, w weekendy i święta – zysk wartości gotowości: ok. 2160 zł
    • Panel klienta – zgłaszanie awarii, przeglądanie zgłoszeń – zysk wartości licencji: 19,99 zł
    • Sprzęt zastępczy na czas awarii do 3 dni gratis – zysk wartości wynajmu: od 90 zł
    • Ceny gwarantowane przez 12 miesięcy

POTRZEBUJESZ OBSŁUGI IT?

Chcesz uzyskać indywidualną wycenę?
Potrzebujesz wsparcia?