Helpdesk i Serwis sprzętu

Współczesne firmy w dużej mierze opierają swoją działalność na sprawnym działaniu systemów informatycznych. Nawet drobna awaria może zakłócić ciągłość pracy, opóźnić realizację zadań i spowodować wymierne straty.
Dlatego oferujemy profesjonalny Helpdesk IT oraz serwisu sprzętu komputerowego, która zapewnia szybkie i skuteczne wsparcie dla Twojego zespołu – zarówno zdalnie, jak i na miejscu.

Helpdesk – wsparcie użytkowników firmowych

Nasz Helpdesk IT to pierwsza linia wsparcia, reagująca błyskawicznie na zgłoszenia użytkowników. Nasi specjaliści rozwiązują codzienne problemy związane z działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci.

Zakres usług Helpdesk IT obejmuje m.in.:


✔ Pomoc przy problemach z komputerami i laptopami


✔ Wsparcie w obsłudze naprawie błędów systemów operacyjnych Windows, iOS, Linux


✔ Rozwiązywanie problemów z podłączeniem do sieci Internet i WiFi


✔ Pomoc w obsłudze i konfiguracji programów pocztowych jak Outlook, Thunderbird czy Gmail

 

✔ Pomoc z akcesoriami komputerowymi (monitory, drukarki, skanery, klawiatury, myszki itp.)


✔ Obsługę zgłoszeń przez system ticketowy, e-mail lub telefonicznie


Helpdesk IT dostępny jest w modelu abonamentowym lub jako wsparcie ad hoc. Dzięki zdalnym narzędziom, jesteśmy w stanie rozwiązywać większość problemów natychmiast, bez konieczności dojazdu.

IT-support
Zamiast helpdesku potrzebujesz outsourcing IT? Dobrze trafiłeś, sprawdź tutaj.

Serwis sprzętu IT – naprawy i konserwacje sprzętowe

Świadczymy kompleksowy serwis komputerów stacjonarnych oraz laptopów, zarówno w naszej siedzibie, jak i z dojazdem do klienta, z możliwością naprawy bezpośrednio na miejscu.

Serwisujemy urządzenia wszystkich wiodących producentów, w tym:

Dell, Lenovo, Asus, HP, Apple, Toshiba, MSI oraz wielu innych.

Komputery stacjonarne:

    • diagnoza komputera
    • diagnoza poszczególnych podzespołów
    • testy obciążeniowe
    • wymiana podzespołów
    • przyspieszanie komputerów
    • naprawa sprzętu
    • czyszczenie układu chłodzenia
    • wymiana pasty termoprzewodzącej
    • rozbudowa komputera

Laptopy:

    • diagnoza laptopa
    • pomiary napięć
    • testy obciążeniowe
    • wymiana podzespołów
    • wymiana baterii
    • wymiana matrycy
    • wymiana lub naprawa złącza zasilania
    • czyszczenie układu chłodzenia
    • wymiana pasty termoprzewodzącej

Naprawy przeprowadzamy przy użyciu nowoczesnych narzędzi diagnostycznych oraz serwisowych, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, gwarantując pełną ochronę sprzętu i danych przechowywanych na Państwa urządzeniach.

man repairing computer

Dla klientów bez umów  standardowy czas realizacji wynosi ok. 3-4 dni roboczych.

Klienci z naszą umową mogą liczyć na SLA 48h w przypadku standardowych zleceń, a w sytuacjach krytycznych działamy natychmiast.


Dlaczego warto wybrać nasz Helpdesk i serwis IT?


Szybki czas reakcji: błyskawiczne wsparcie zdalne i serwis w trybie ekspresowym


Doświadczeni specjaliści: certyfikowani technicy z wieloletnim doświadczeniem


Elastyczna forma współpracy: stała umowa serwisowa lub wsparcie doraźne


Bezpieczeństwo danych i sprzętu: odzyskiwanie danych i kopie przed serwisem


Wsparcie dla różnych branż: medyczna, produkcja, handel, biura księgowe i inne

POTRZEBUJESZ NAPRAWY LUB WSPARCIA ?

Chcesz uzyskać indywidualną wycenę?
Potrzebujesz wsparcia?